lørdag den 16. juli 2011

Service

Hvis du er landet på min blog via Kristine, som ovre i sit dilemma, skriver om mig i dag - så yder jeg dig hermed den service, at hjælpe dig med at finde tilbage til hende igen. Det kan jo være at du ligesom jeg er en spade til at finde vej.

Hvis du ikke er landet her fra Kristines Dilemma, så synes jeg du skal kigge forbi hende og læse, hvad hun skriver om mig.

Hun gør det nemlig på en virkelig sød og sjov måde. Kristine ville bevise, at jeg er lesbisk, men fandt i stedet ud af at jeg er hendes søster.
Ja, du griner, men tænk bare på programmet "Sporløs" - det her er  Sporløs i en totalt blogginogget udgave.

Og sådan kører det hele i ring i dag.

Er det for indforstået?
Måske, men sagen er at Kristine og jeg aldrig har mødt hinanden, men via hver vores blogindlæg genkendte steder og bynavne og på den måde fandt ud af, at vi er vokset op i det samme lille område og har befundet os  i de samme sfærer. Vi kendte sågår de samme hunde!!!

2 kommentarer:

Kristine Sejr sagde ...

haha hvor dejligt at jeg kan komme her og så finde vejen tilbage til mig selv. Det er en god service Helle, det er det.
Prøv at tænk på hvad man ellers kan finde ud af igennem blog'livet tænk hvis man kunne finde en eller anden som man ikke har kunnet finde andre steder. Sporløs. hmm. Det kan også bare være ting man mangler, som andre har. Åh lige nu har jeg så mange planer på min blogs vegne at den har fået stress. Men det kunne være så godt.

Anne Thompson sagde ...

Riiimeligt syret!! Kan godt forstå, I synes det er spøjst. Jeg læser fluks med hos Kristine!