fredag den 16. februar 2018

Vinterferie18 #1

Og inden jeg fik set mig om var januar gået og februar på vej i samme retning. 
Virkeligheden, den hvor vi ser hinanden i øjnene, frygter og glædes sammen, den omfavnede mig og krævede mit nærvær. Jeg har berørt det ganske lidt her på bloggen, i mit levede liv har det fyldt næsten alt. 
Det er hende her, det hele handler om og hendes familie selvfølgelig, og vil du fange forløbets hovedpointer ind, så henvises der under artiklen til flere af de andre artikler, der er skrevet om sagen. 
Har du login til Politiken kan jeg på det varmeste anbefale dig at læse denne artikel. 

Nu er der ro på. Vores venner bliver ikke udvist det næste halve år, ja forhåbentlig bliver de det slet ikke, men kan skifte frygten ud med en permanent opholdstilladelse. 

Storepigen bestod både teori og  køreprøve i første hug. Mellempigen klaret 9.klasses projektopgave, Lillepigen er både sød og sjov, dog må vi bede hende forlade stuen, når hun for 117.gang øver sig i at rappe en eller tåbelig sang om mælk!?

Den sidste del af vinterferien tilbringes i et lånt sommerhus. Her er stille, mørkt og fredeligt, vi sover tungt og vågner sent. Spiller Sequence, ser Divergent-filmene og læser eller tegner.

Jeg spekulerer over bloggen her. Kan jeg holde den i live? Kan jeg undvære den? Vi får se.

Ingen kommentarer: