søndag den 18. juni 2017

Costa del Køkken

Når vi engang sidder hånd i hånd på en tænkebænk i haven, og taler om vores mange somre med spændende rejsemål sammen som familie, både da børnene var yngre, og bare os to efter de flyttede hjemmefra, så kigger han på mig med brillerne siddende lidt nede på næsen og siger :'Ja så var der jo også sommeren '17, hvor vi boede i haven og lavede alt mad på grill og over bål, mens vi lavede det nye køkken, det var noget af e sommer, hva? Og jeg kigger på ham og smiler overbærende, mens jeg tænker tilbage på lige nøjagtig dén sommer.
En murstensvæg, der blev væltet, isolering, gipslofter, og gulvplanker kører - indhyllet i gråt støv - kaotisk rundt for mit indre øje og jeg mindes alle de gange, jeg stod i kø i Bauhaus efter maling. Mere maling.


Vi begynder om en uge. 
Det bliver helt crazy.
Med en stram tidsplan. Der skal knokles igennem.
1.august skal det nye køkken monteres. 

Det bliver så MEGAFEDT!

2 kommentarer:

@ sagde ...

Rigtig god fornøjelse. Self blir det mega fedt. Og lige om lidt blir det også have-køkken-vejr. Det har jeg besluttet.

HelleA sagde ...

Tusind tak skal du have :)
Jeg er helt enig med dig, hvad angår vejret. Solskin, tak!