fredag den 19. december 2014

Ønsker

Kære julemand eller juledame, hvem end du er.
Jeg ønsker mig tid, ro og overskud i julegave. Nærvær med de mennesker, der betyder mest for mig  -  og ro til at koncentrere mig om at være den udgave af mig selv, jeg helst vil være. Tid til at være mig. Og være sammen.
Vil også gerne blive klogere. Det der udvikling, du ved. Der er meget, jeg har potentiale til at udvikle, men når sandheden skal frem også meget, jeg nok burde overveje at afvikle. Det er indviklet.
Julen er for mig tit forbundet med stunder af stærk eftertænksomhed og gøren status over den retning, mit liv har anlagt. Er jeg på rette vej eller går jeg i ring? 
Har lige pakket dette glas til et menneske, jeg sætter stor pris på. Farligt at gøre den slags en fredag aften, når man først skal aflevere det mandag. 
Hun ved jo ikke, hvor mange marcipanbrød, det var meningen, der skulle være... Ha!


Ingen kommentarer: